06 mars 2011

One Tree Hill- mer enn en serie

Høres kanskje veldig teit ut å si, men for meg er One Tree Hill så mye mer enn en tvserie. Jeg begynte å se på det for en del år siden, og siden da har jeg vært helt addicted! Har alle sesongene som er kommet ut på dvd og jeg blir aldri lei. 

Det som er så bra med serien er hvor utrolig bra den er laget. I begynnelsen og i slutten av hver episode sier en av skuespillerne i serien noen meningsfulle ord som gjør at man begynner å tenke. Og i utrolig mye kjenner man seg igjen i.

Karakterene i serien er også kjempegode. De går gjennom ting som om du er ungdom idag kan kjenne deg igjen i, problemene de har, kranglene men også de gode stundene. Jeg sier ikke at mitt liv er som et liv i One Tree Hill, sier bare at jeg kjenner meg igjen, og å se på det har snudd kjempemange dager rundt for meg


"The only thing that is wrong with love,faith and belive, is not having it" -Haley James Scott

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar