05 april 2011

10 ting jeg vil gjøre før jeg dør

 Få meg en utdanning innen noe jeg liker
Men hva er ikke godt å vite! Kunne tenkt meg å være spesialsykepleier eller eiendomsmegler,frisør,barnesykepleier. Har mange ting jeg vil bli!
♥ Reise og se verden
Siden jeg bor hvor jeg bor, føler jeg at å reise kommer til å bli en stor del av livet mitt senere, fordi det er så lite og uinteressant og ingenting å oppleve her. Jeg vil se verden!
♥ Dra på masse roadtrips
Når jeg og jentene mine blir 18, blir det masse roadtrips ned gjennom svergie og finland!
♥ Planlegge og feire eget bryllup
Hvem drømmer vel ikke om å gifte seg i et eget planlagt perfekt bryllup med mannen du elsker?
♥ Innrede eget hus
Ser allerede for meg både stuen,soverommet og mitt store walk in closet!
♥ Få barn
Tenk hvor rart og fantastisk det må være å være gravid? Og etterpå oppdra en liten herlighet ♥
♥ Bli en god tante for mine tantebarn
Jeg håper jeg får mange tantebarn å skjemme bort! Skal ta dem med overalt og ta bilder gjennom hele oppveksten deres som jeg senere skal gi dem i et album til konfirmasjonen deres, akkurat som min tante gjorde for meg ♥
♥ Lære meg å strikke lester
Er det en ting jeg skal lære en gang i livet, er det å strikke lester. Tenk så høvelig å slippe å mase på min kjære mormor hele tiden, og bare kunne sette meg ned å strikke selv.
♥ Vært på en stor fotballkamp
Bare for å oppleve stemningen, det hadde vært gøy.
♥ Vært på et luksuscruise
Selvom jeg har syk vannskrekk og ikke takler båter, har jeg allikavel lyst å dra på et skikkelig luksuscruise!

Men mest av alt, vil jeg oppleve


"I'm thinking, all that still matters is love ever after"
♥ vimsa

1 kommentar: